Založ si blog

Archív: február, 2021

Lieky pre koňa

Niektorí sa smejú z toho, že lekári chcú, aby liečili ľudí veterinárny liekom. Ale keď to porovnám s liečením psa, tak ten pes má lepšiu starostlivosť ako ľudia. Keď som zháňala termíny vyšetrení pre muža, najbližší termín bol za tri mesiace, keď mi ochorel pes, zobrali ho hneď, urobili mu všetky vyšetrenia na počkanie. Ja viem, zaplatila som si, ale ja by som […]

Pokračovanie článku

Templári

Dnes ráno bol na History dokument o templároch. Tak som si spomenula na povesť, ktorá sa viazla k hlave templarskeho rádu Molayovi. Vraj keď umieral na hranici vyslovil kliatbu: Do roka a do dňa sa stretneme. Do roka a do dňa umreli ti, čo mali jeho smrť na svedomí, francúzsky kráľ Filip aj pápež. Ktovie, čo vyslovil umierajúci Lúčanský, či už nahlas alebo v duchu, ja by […]

Pokračovanie článku

Tak rozmýšľam

Bola som v meste. Policajti prechádzali okolo prevádzok, veľa ľudí bolo bez rúšok, veľa s rúškom pod nosom, ale čo ma veľmi prekvapilo, už prekvapivo veľa ľudí nosí respirátory. A tak rozmýšľam, že keby sa aj zmenila vláda, a začala by konať podľa protokolu WHO, ktorý neodporúča rúška, začala by liečiť miesto testovania, polovica Slovenska by naďalej nosila […]

Pokračovanie článku

Ako Matovič

Dnes som sa vadila s pubertálnom dcérou, že nech sa učí. Mali do dnes odovzdať nejaké práce. Zabila má v lufte. Pozri, aký je sprostý Matovič a kam to dotiahol. Ani školu si poriadne nevedel urobiť a aký je prachatý. Vzdala som to na dnes. Ak je vzorom Matovič, tak tam nemôžem nič.

Pokračovanie článku

To vážne, si z nás robia srandu

Tak si ráno prečítam v novinách, ako „odvážna Veronika zachránila“ naše životy, lebo vetovala vakcíny od toho hnusného Ruska. A čítame rozhorčene komentáre k chudere Veronike. A teraz čítam, vraj Matovič už objednal 2 milióny vakcín Sputnik. Už 15., dohodol to s ruským ministrom a vraj to hovoril aj na vláde. O čom to teda bolo s Remišovou? Alebo po […]

Pokračovanie článku

Vyzerá to

Vyzerá to, že naša vláda má za úlohu zbaviť sa všetkých Slovákov. Nezabezpečila nám účinné lieky na kovid, asi sú moc lacné, nedá sa zarobiť a ľudia by sa nedajbože vyliečili. Koniec zarábaniu na opakovanej vakcinácii a to nehovorím o testovaní. Ale teraz ešte aj zrušili dovoz lacnej ruskej vakcíny ktorá má účinnosť 2roky. Zase žiaden kšeft. Čo na tom, že […]

Pokračovanie článku

Je to pravda?

Včera som si v komentároch prečítala všeličo, čo som nenašla v správach ani na jednom portály. Takže sa pýtam. Je to pravda? 1. Vraj pri infikovaných nad 65 rokov sa v štatistikách počíta každý 4 krát. 2. Vraj v Košiciach umrelo po očkovaní už 36 dôchodcov v domove sociálnych služieb. Sú to hoaxy alebo pravda? Ešte jedna moja malá konšpirácia. Kedysi si […]

Pokračovanie článku

Rozmýšľam

Tu som si prečítala, že hlavný hygienik vydáva zákony a vyhlášky, ktoré sú vedené vo Vestniku. Tak rozmýšľam, keď tu vládne hlavný hygienik, načo nám je vláda a parlament. Viete koľko by stámiliónov sme ušetrili, veď naši poslanci majú po 5000, ich asistenti kolo1500, potom celá vláda ich poradcovia, hovorcovia. Možno by potom bolo aj na invermektin pre […]

Pokračovanie článku

Asi sa naučím fajčiť

Asi sa v 64 rokoch naučím fajčiť, alebo sa aspoň budem tváriť, že fajčím. Teraz chodím často do mesta vybavovať. Chodím bez rúška, snažím sa chodiť, tak aby som bola ďaleko od ľudí. Napriek tomu na mňa zazerajú. Ale fajciari si chodia tiež bez rúška na tvári a nikomu to nevadí. Vraj v autobusoch zakázali rozprávať sa aj telefonovať, ešte že chodím všade […]

Pokračovanie článku

Poďme tancovať

Poďme tancovať a spievať až do samého rána, ako sa spieva v jednej pesničke. Naša vrele milovaná vláda, ako nám oznámila včera naša najmúdrejšia ministerka Remišová, nám povolila návštevu prírody bez testu. Hurrá. Ozaj, ani tancovať, ani spievať nám nepovolili, nuž poďme na návštevu ku kráľovi Miroslavovi. Keby mi ktosi povedal, že rozprávka Pyšná princezná […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235436x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy