Založ si blog

Archív: február, 2015

Máme demokraciu?

Použijem tento nadpis ešte raz. Včera večer som čítala príspevok na tému návštevy politikov v Moskve a potom som prešla na diskusiu. Už si nepamätám koľko bolo strán diskusie, ale bolo ich viac ako tri. Prečítala som si prvú stranu diskusie, chcela som ísť na ďalšiu, preklikla som a hoc k článku nie je žiaden diskusný príspevok. Nedalo mi to vrátim sa k prvej strane a […]

Pokračovanie článku

Dúfam, že ma druhý raz nestiahnu z titulky

Zažila som všetky referenda, koľko ich bolo. Keď bolo referendum o predaji strategických podnikov, tak bol jediný správny názor predaj. Všetci, čo s tým nesúhlasili boli komunisti, červení, babky demokratky, tí správni tvrdili, že proti sú len ľudia s nižším vzdelaním. A hlavne nemá sa ísť k referendu! Potom si pamätám referendum o vstupe do EU a zase všetci, čo s […]

Pokračovanie článku

Niekomu tam hore musí riadne šibať (lepiť? )

Včera som sa schuti pobavila na debate k článku o Slovákovi, ktorý išiel s motorovou pílou na Bruselský parlament. Ešte si hovorím, že chudák, asi má nejaké problémy a preplo mu. Teraz ho zatvoria do blázninca. Ani mi nenapadlo, že niekto iný potrebuje blázninec. Uznať ho za teroristu? S motorovou pílou? Buď už im z toho terorizmu šibe, alebo majú plné gate, boja sa. […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235439x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy