Založ si blog

Archív: november, 2020

Sila ženy

Včera som videla film o detstve Dolly Parton. To je druhý film, ktorý som s ňou videla. Prvý sa tuším volal „Oceľové magnolie“. Obidva na mňa silne zapôsobili. Rozprávali o láske ženy k deťom, k mužovi. V tom je jej sila, v láske, láskavosti, nežnosti, oddanosti. Nie v tom, že sa chce vyrovnať mužovi a kľaje, pije, že by sa za to nehanbil ani posledný […]

Pokračovanie článku

Nebojíte sa ?

Pýtam sa. Nebojíte sa páni členovia vládnej koalície? Pozrite sa, čo sa deje po vašom testovaní v DSS- kách. Celé DSS sú nakazené, tam vyše 150, tam 50, inde 20 nakazených, pritom testy mnohým napriek tomu, že už mali príznaky, ukázali, že sú negatívny. A tak sa pýtam, či sa nebojite, že budete súdení za genocídu? Čo keby ste nad tým porozmýšľali, kým […]

Pokračovanie článku

Pekného Mikuláša

Práve som sa dozvedela, že Matelko nám pripravil Mikulášske prekvapenie, nemýľme sa, žiadne cukríky, sladkosti alebo nebodaj vitamíny, nie on nám pripravil na Mikuláša ďalšie kolo testovania, zase „dobrovoľné“ a o dva týždne znova. Tak, aby som rýchlo nakúpila darčeky a urobila predvianočné nákupy. Vyzerá to, že do nového roka sa nepohnem z domu. […]

Pokračovanie článku

Budú stačiť?

Včera som pozerala správy, aj Mikulca. A tak rozmýšľam, či máme toľko miesta v „basach“, koľkým ľuďom sa vyhrážal a keď si k tomu prirátame tych, čo pôjdu do basy za 1-2 ukradnuté dobošky na 10-15 rokov, no neviem. Tak rozmýšľam, že možno chce využiť Pinochetov nápad, futbalové štadióny sú teraz aj tak prazdne.

Pokračovanie článku

Čo sa stalo?

Vo štvrtok ešte rozpráva, že má byť všetko zatvorené, testovanie všetkých návštevníkov divadiel, športovísk, kaviarní, škôl, vyhrážky povolania armády na prechádzajúcich sa v Bratislave, ale v piatok zrazu pandemická komisia povoľuje návštevy divadiel, plavárni, športovísk. Aj keď školy a kaviarne kvôli Sulikovi neotvoria, ale aj tak je to divné. Čo sa […]

Pokračovanie článku

Je mi smutno

Je mi smutno. Dívam sa z okna. Búrajú posledný domček, pozostatok socializmu. Volali to fínske domčeky. Mal taký zvláštny vypuklý tvar. Bol obitý drevom, z vonku vyzeral ako domček z rozprávky, ale vo vnútri to bolo celom veľké. Bola tam kuchynka, dve izby. Mal výborne tepelné vlastnosti. Pamätám si, že som tam bola, bolo pod nulou, tam sa nekúrilo, ale bolo tam […]

Pokračovanie článku

Čo mi vadí

Dívam sa na teba a vidím, ako postupuje choroba. Keď mi potvrdili tvoju diagnózu, nevedela som si to predstaviť. Už viem, ale aj tak je to šialené. Nevadí mi, že ta musím dvíhať, sily mám dosť, že ťa obliekam, kŕmim. Vadí mi, že sa nemôžeme rozprávať, že sa nemôžeme spolu smiať. Všetko sa dá zniesť, ako sa hovorí, človek si zvykne aj na šibenicu, ale to mi […]

Pokračovanie článku

Rozmýšľam

Včera bolo na zástupkyňu generálneho prokurátora podané trestné oznámenie. Porušila karanténu, išla si do práce uzavrieť veci, hoci mala pozitívny test. Keďže brnkala Matovičovi po nose, rozmýšľam, že keby nebola šla do práce, bolo by na ňu podané tiež oznámenie, ale pre to, že si neuzavrela veci. Čiže ako sa hovorí: je to prašť ako uhoď.

Pokračovanie článku

Nerozumiem 2

Nerozumiem, prečo pri zorganizovanovaní tej akcie nebolo zabezpečené, aby každé odberné miesto malo nejaký počítač, notebook stačil by aj tablet, proste niečo, kde by sa vložila jednoduchá excelovská tabuľka, kde by sa mohli vložiť údaje testovaného a P alebo N. Boli by presné, skontrolovateľné údaje o akcii, koľko bolo ľudí, koľko bolo pozitívnych, koľko […]

Pokračovanie článku

Čo mi vadí

Čítam teraz veľa diskusii. U niektorých blogerov len diskusie. A vadí mi, keď sa nadáva tým s iným názorom napr. do oviec, hlavne teraz je to častá nadávka pre tých, čo sa šli testovať. Tak, ako ja som mala svoje dôvody, prečo som nešla a nepôjdem, oni mali svoje. Hypotéky a hrozba straty zamestnania, starí rodičia a starostlivosť o nich, návštevy vnúčat. Myslím, že […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235390x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy