Založ si blog

Archív: marec, 2012

anjelik

Včera som ti kúpila v tridsať korunovom obchode anjelika, aby si mala pekné sny. Dala som ti ho pred spaním. Typický gýčový, blikajúci. Bola si z neho unesená. Keď som ťa išla skontrolovať, držala si ho v ruke , nebolo možné ho skoro vybrať. Ale ráno si mi hneď referovala, že sa ti snívalo o anjelikoch. Už ťa nikto v noci nebil, nenaháňal. Dúfam, že tvoje nočné mory […]

Pokračovanie článku

Mizerná história

A je to tu znova. Malá už je u nás dlho a história sa opakuje, ako tá malá predtým. Už zabudla, mnoho vecí, čo boli zlé, že otec, keď prišiel napitý domov robil krik, bil mamu aj ju, že nemali čo jesť, že väčšinu dňa boli hladní, ale nevie, že to čo malo ísť pre nich na jedlo otec prepil. Nevie, že ju dva mesiace vláčili po lekároch, keď sa dostala do domova, aby […]

Pokračovanie článku

Môj posledný nákup

Včera som sa rozhodla, nikdy viac nakupovať v Carrefoure. Takmer vždy sa mi tam stane, že majú uvedenú inú cenu pri tovare a inú na pokladni. A tak ja som si zobrala tovar a pri pokladni som zistila, že mám nejak zle nablokované. Mám taký sprostý zvyk ísť k pokladni a mať spočítaný nákup. Keď bola ešte koruna, suma sedela tak na 10 Sk pri 1000 Sk a teraz ak sa mi […]

Pokračovanie článku

Ale pán Sulík, neviete, že klamať sa nesmie

Včera som bola nútená pozerať politickú reláciu na Markíze, muž to pozeral a keďže sa pri tom poriadne rozčuľoval, spať sa nedalo. Keby to nebolo smutné, tak človek by sa musel smiať. Najviac ma šokoval pán Sulík. Ako môj 7 ročný vnuk, povie prepáč a myslí si, že mu je odpustené, vraj iní ani neodprosia, nuž neviem. To čo by v iných štátoch politikovi zlomilo […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 399
Celková čítanosť: 1251691x
Priemerná čítanosť článkov: 3137x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy