Založ si blog

Archív: november, 2010

Naši podnikatelia sa bláznili

Reagujem na článok o hľadaní práce. Tí naši sa fakt podnikatelia sa bláznili, našla som leták, hľadajú predavačky do obchodov a požadujú aktívnu znalosť dvoch jazykov a Word, Excel – pokročilý, fakt čakám, že budú hľadať na miesto upratovačky diplomovanú inžinierku. Tiež si pamätám, keď som hľadala miesto, a tiež bola u nás takáto situácia ako […]

Pokračovanie článku

Sme všetci zlodeji?

Včera som si prečítala na SME blog o tom, akí sme my všetci Slováci zlodeji. Rozmýšľala som o tom, ako sme bývali v štvrti, kde boli pokiaľ neprišla revolúcia, všetky bránky zavreté iba kusom motúza. Keď si ju otvoril dostal si sa až do domu, pokiaľ boli domáci doma, čo nikto nezamykal. Nikto sa nebál zlodejov, lebo neboli, alebo veľmi v malom množstve. Môj otec […]

Pokračovanie článku

ekológia

Všade do nás hučia, že sa máme správať ekologicky, ako máme odpad deliť, len kontajnery na delený odpad nenájdeš, čo zahynieš. Prečo som sa rozhodla napísať na túto tému? Nie kontajnermi to nie je. Včera mi zase došli sáčky do koša, tak som chcela použiť sáčok z Tesca. Nemôžeš, prečo? Uprostred sáčku je 2 cm diera, takisto v sáčku od Carrefouru. Nemôžeš […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235427x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy