Založ si blog

Archív: február, 2022

Škoda, že tu nie je Bond

Priznám sa, mám rada bondovky. Je natočená jedna, kde majiteľ médií chce rozpútať vojnu medzi Ruskom a Činou, stupňuje napätie, nikde sa nič nedeje, len v novinách sú útoky, krajiny sa bombardujú rozpútala sa vojna, aj keď iba v novinách. Dlho mi to, čo sa dialo po Novom roku pripomínalo tento film, tlačenie na Putina, oznamovanie konfliktu v amerických novinách, hoci […]

Pokračovanie článku

Pravda?

Keď hrmia delá, prvá dostáva na frak pravda. Neviem, kto to povedal, ale vidíme to aj teraz. Akože už sú vypnuté idnes.cz, protiprud.cz, hlavnespavy.sk, infovojna.sk a ďalšie opozičné noviny. Čoho sa boja, keď zakázali pohľad z inej strany. Pravdy? Ja som človek, ktorý si prečíta názory z obidvoch strán, vyhodnotí a urobí si názor. Možno je ten názor nesprávny, ale je […]

Pokračovanie článku

Situácia vo svete.

To čo sa deje vo svete mi pripadá, ako keď idem so svojím psom na prechádzku. Je to veľký pes a keďže má dlhú srsť vyzerá mohutnejšie. Je veľmi priateľský, potomok labradora, tak to vidieť na jeho správaní. Naučila som ho, že musí stať pri mne a byť kľudný, keď idú okolo psi. Rovnako veľkí psi prechádzajú, buď vrtia chvostom, niektorí vrčia, ale si udržujú […]

Pokračovanie článku

Ako som prekonala smrteľnú chorobu

V piatok ráno prišiel syn s tým, že ho bolí hlava, dala som mu Ibalgin a ani mi nenapadlo, že by mohol mať koronu, aj keď sa to točilo v triede. Poobede už mu bolo divne. Bolo mu čoraz divnejšie, tak sme večer vyskúšali test. Mal ho pozitívny. Na druhý deň som ho cez ecoronu prihlásila na PCR test. Napriek tomu, že v našom okolí je minimálne 5 momiek, poslali nás do mesta […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235375x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy