Založ si blog

Archív: apríl, 2020

Dajte pokoj dôchodcom

Včera som tu čítala článok, ako my dôchodci frfleme, keď musime stáť v radoch a nie sme vôbec vďační, že nás chránia pred umieraním. Dajte nám pokoj. Myslíte, že nás baví stáť pred lekárňou, kde by sme v kľude mohli stáť pred pokladňami traja a dodržali by sme 2 metrový odstup, ale niekto nevie počítať a vymyslel, že každý potrebujeme 25 m2 predajnej plochy. […]

Pokračovanie článku

Ochrana osobných údajov a iné blbosti

Včera sa má predavačka spýtala v drogérii spýtala, koľko mám rokov, čakala som, že si bude pýtať občiansky. To vážne, teraz ma bude môcť hocikto skontrolovať. A čo ochrana osobných údajov. To vážne nás pokladá naša vláda za nesvojprávnych? A ešte taká debilina. Ja nemôžem ísť do drogérie, obuvi, na trhovisko hocikedy, iba vo vyhradených hodinách. Dve hodiny a […]

Pokračovanie článku

Chcem normálne žiť

Stojím v rade pred poštou. Je nás tu asi 50, lebo ostatné pošty sú zavreté, aspoň tá v Auparku určite. By som sa na to vykašľala, ale musím poslať doporučený list. Stojíme tu, babičky a dedkovia o paličkách, všetci v maskách, akoby sme ju chceli vykradnúť a poctivo čakáme v rade 2 metre od seba. Mám 65 rokov, v posledné tri roky umrelo asi 10 našich známych na […]

Pokračovanie článku

Sledujeme, sledujete

Včera som dostala SMS od UVZ, teda úradu verejného zdravotníctva, že mi ďakujú, za to, že som trávila sviatky doma, aj muž dostal takú istú SMS. Vidíme, že sledovanie funguje. Čakám, že najbližšie nám navlečú náramky lebo, čo ak sme si ten mobil nechali doma a behali kade tade. Sme dôchodci, asi už nemáme nijaké práva.

Pokračovanie článku

Nerozumiem tomu

My obyčajní ľudia musíme stát v obchode 2 metre od seba, v obchode musí byť len toľko ľudí, aby bol na každého 25 M2, čo je blbosť, správne by stačilo 9 M2, čiže stojíme pred obchodom a dodržiavame 2 metre od seba. Nechávame sa šikanovať na cestách policajtami, lebo niekto si nevie spočítať, čo to urobí, keď budú chcieť splniť matovičové príkazy. Včera dávali […]

Pokračovanie článku

Nezvyknem nadávať

Ale musím, to čo sa robí v obchodoch je neskutočné. Mal by sa náš pán “ najmúdrejší “ premiér postaviť do radu do niektorého obchodu a vypočuť si tie nadávky na svoju adresu a na adresu vlády, že ho nevedia zastaviť. Všetci boli proti tomuto idiotskemu návrhu, ale nakoniec ho schválili. Aj tak si myslím, že tie čísla boli zmanipulované. Aj keby neboli,15 […]

Pokračovanie článku

Postrehy z doby koronnej

Ľudia, začnite preboha už chorieť, aby mal Matovič a novinári svoje tisíce chorých, aby novinári mali o čom písať a mohli nás strašiť aj s Matovičom a ten nám mohol zakázať aj dýchať. Irónia, radšej to napíšem, aby ma niekto nenapadol. V piatok som potrebovala kúpiť kancelárske lepidlo, tak som išla kúpiť do papiernictva, to bolo zavreté. Tak som sa postavila […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235373x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy