Založ si blog

Archív: február, 2014

Kto som ako diskuter

Istý čas som sa nezapájala do internetových diskusii. Najprv ma to rozčuľovalo, potom som na to kašlala, teraz sa na tom zabávam. O čo sa jedná? Ako sú schopní ťa ostatní diskutéri pomenovať a zaradiť, ak im nesadneš do ich línie. Ak sa zapojím do diskusie o cigáňoch( budem ich tak volať, lebo medzi sebou sa tiež takto volajú) a porozprávam im skúsenosti so svojími […]

Pokračovanie článku

Ľudia včera prekročili tabu

Včera Belgičania schválili zákon, ktorý umožňuje detskú eutanáziu. Ja sama som prišla o dieťa, narodilo sa mŕtve. Koľko razy som rozmýšľala nad tým, že čo by som robila, keby sa narodilo poškodené, či by som to zvládla. Nevedela som, ale viem, čo by som nezvládla, dať umrieť svoje dieťa. Ja viem, je to strašné vidieť trpieť svoje dieťa, ale detský organizmus je […]

Pokračovanie článku

Pán Fico, nemali ste kandidovať

Pán Fico, nemali ste kandidovať, pretože ste strašne uľahčili kandidatúru ostatným prezidentským kandidátom. Teraz majú jedinú agendu: “ lebo Fico, proti Fico“. Keby ste neboli kandidovali, museli by obhajovať, zdôvodňovať svoje rozhodnutie. Museli by vysvetľovať svoj program, čo by ako prezident chceli dokázať, čo urobiť pre ľudí. Teraz vytvorili jednotný […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235375x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy