Založ si blog

Archív: október, 2020

Má z nás srandu?

Vraj sa zúčastnilo vyše milióna ľudí a ani 1% pozitívni, a ešte Matovič povie, že to čakal. To si robí srandu, pol miliardy €, šikana milióna ľudí, ani jedno percento ľudí pozitívnych a on to čakal. Keby povedal, že čakal 10%, človek by ešte chápal, že urobil túto megaakciu, tieto manévre, ale on čakal 1%. To znamená, že buď tie jeho reči o státisícoch […]

Pokračovanie článku

Moja konšpirácia

Už vieme, že tie testy sú nespoľahlivé. Už vieme, že z 10 nakazených minimálne troch nezachytia. Vieme, že majú námietky voči nim a voči celoplošnému testovaniu lekári, virológovia, ďalší vedci, dokonca aj pani prezidentka. Dokonca sa povráva, že mali byť tieto testy použité v Afrike, len tam ich odmietli, vraj aj ovocie malo kovid. Vraví sa, že tým testovaním, chce […]

Pokračovanie článku

Kde je GDR

Kde je ochrana osobných údajov, keď hocijaký Sbs-kár si odo mňa môže vypýtať občiansky preukaz. Vykrikujú, že za socializmu bola diktatúra, ale vtedy nikto okrem policajta nemal právo si odo mňa pýtať občiansky. A za tých 33 rokov, čo som žila v socializme sa mi to stalo dva krát. Raz som išla od vlaku o 4 ráno zo školy a raz o 11 na zubnu pohotovosť. Obidva krát to […]

Pokračovanie článku

Divný pocit

Včera som išla s malou na preventívnu prehliadku. Vošli sme do nemocnice. Pred nami zastavil vojenský džíp a vyskákali z neho vojaci. Naplnil má taký divný taživý pocit, ako by už bola vojna. Dnes som si prečítala, koľko Matovič sľúbil zdravotníkom, ak budú pomáhať pri testovaní. Tak rozmýšľam, koľko ťažko chorých, onkologických pacientov by sa dalo zachrániť […]

Pokračovanie článku

Matovičové topánky

Sú asi plné, musí mu riadne tiecť do nich. Asi sa bojí, že jeho svetová akcia skončí fiaskom. Prečo si to myslím. V priebehu dvoch dní zmenil rozhodnutia, 1. Tí, čo nepôjdu na testovanie, už nebudú v tvrdej karanténe, budú len v mäkkom lockdowne 2. Tí, čo pôjdu a budú negatívni, majú po lockdowne 3. A to je vrchol, ti čo nepôjdu, nemôžu vodiť deti do škôlky ani do […]

Pokračovanie článku

Zvada

Dnes som sa zvadila s dcérou. Mám chorého muža a po tom, čo som videla, čo sa dialo na Orave som sa rozhodla, že žiadne testovanie. Ja si žiadnu pliagu domov nedám priniesť. Nechcem, aby si Matelko vylepšoval korona štatistiku mojím mužom. Chalani, ti už dávno sa rozhodli, že tam nejdú, len krpatá má s tým problém, lebo nebude môcť chodiť na kone. Aj keď by podľa toho, […]

Pokračovanie článku

Pán veľkomožný, tu si ma udrite

Prišla mi na um táto veta z Pacha, keď som si prečítala, že pani Matovičová bola zasvietiť v sobotu na Spiši na cintoríne. Tak mi nemôžme ísť zasvietiť svojim blízkym, ale pani veľkomožná mohla. Mám nápad. My nie sme národ bojovníkov, lebo sa stále o niečo bojíme,bojíme sa o detí, o prácu, o rodičov. Preto nás môžu zneužívať, využívajú náš strach. Ešte […]

Pokračovanie článku

Mám otázku

Mám otázku na Matoviča, ako mám naučiť môjho psa, že ho nemôžem chodiť venčiť na lúku, ktorá je 200 m od nášho baráku. Ako ho mám presvedčiť, že musí kadiť na chodník, aj keď som ho učila, že to nesmie, lebo vláda nám zakázala ísť ďalej od domu ako 100m. Nechápala som to, do prírody môžme, ale so psom len 100m. Ale už mi to došlo, väčšina starých ľudí […]

Pokračovanie článku

Nevidím dôvod sa dať testovať

Vždy som deti vychovávala podľa gréckej alebo proste filozofie v zdravom tele, zdravý duch. Športovali a športujú a učia sa podľa schopností alebo nadania. Málokedy bývali choré. Tieto, čo mám teraz na starosti, okrem preventívnych prehliadok u doktora neboli 4-5 rokov. Ja, ako som na dôchodku som nebola chorá, veď predsa školské prostredie je miestom, kde sa miešajú […]

Pokračovanie článku

Moja veľká konšpirácia

Dnes som zbierala orechy, kto to robil, vie, že to sa hodinu, dve točíte dookola a myslíte na niečo iné. Ešte som bola spajedená, lebo skoro polovicu orechov som vyhadzovala, lebo boli sčerneté, napadla ich tá pliaga. Možno z toho jedu som začala konšpirovať. Mohol to byť bomba kšeft. Nákup 13 mil. testov a nikto si to nemusel všimnúť, veď za celý mesiac nikto o tom […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235410x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy