Založ si blog

Archív: jún, 2020

Pýtam sa

Pýtam sa všetkých, čo spustili tento pohon na Kollára, či sú si istí, že majú diplomovky v poriadku. Lebo vyzerá to, že v našom parlamente nevadí, že ste podnikal, raňajkoval s mafiánmi, že ste otcom 11 deti s 10 ženami, že ste klamal na daniach, že ste si predal sám sebe za pár korún mestský majetok a potom so viacnásobným ziskom predal ďalej, ale najdôležitejšia […]

Pokračovanie článku

Musela som sa zasmiať

Pred 2 rokmi sa pomaly v najposlednejšej osada riešila dankova rigorózna práca a dnes je na rade Kollár. Už si ho podávajú novinári, že jeho diplomovku je plagiátorstvo. Už vtedy pred tými rokmi som si pomyslela, že na mieste tých politikov, ktorí tam stáli v rade a vykríkali, že je to podvod, že Danko by mal odstúpiť, by som bola ticho. Mnohí končili na podivných […]

Pokračovanie článku

?

Už je po núdzovom stave. Tak som nechala rúško doma a išla som zaplatiť smeti a miestne dane na mestský úrad, snáď už tam nebude veľa ľudí. A ak nebude veľa ľudí aj sa niečo spýtam na miestnych daniach. Nachystala som si platobné príkazy,na pokladni som zaplatila. Potom som si vybrala lístok na miestne dane. Keď som prišla k úradníčke a tá na mňa vyletela, vraj kde […]

Pokračovanie článku

Moje deti

Vždy som chcela mať deti. Tri. Bola som najstaršia zo súrodencov, najmladšieho brata som mala o 10 rokov mladšieho. Môžem povedať, že som ho v podstate vychovala, všade som ho vláčila so sebou. A tak mi to akosi ostalo. Dokázala som utíšiť hocijaké plačúce decko. Kamarátka hovorila, že si preto s nimi tak dobre rozumiem, lebo sme na jednej rozumovej úrovni. Potom som sa […]

Pokračovanie článku

Byť slobodný

Včera Matovič prešiel cez hranicu do Maďarska a dal si dole rúško a vyhlásil, že je konečne slobodný, bez rúška. Kedy budeme môcť byť my slobodní, pán premiér? Zo Žiliny mám to akosi ďaleko do Maďarska, aby som sa cítila slobodná. Včera som zistila, že od pondelka je otvorená plaváreň, potešila som sa. Keď som si prečítala podmienky, tak som nevedela, či sa […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235362x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy