Založ si blog

Archív: august, 2020

Als

Začalo to nenápadne, vlastne ani neviem, kedy to začalo. Už si bol na dôchodku, ale dokončoval si nejaké zákazky. Prišiel si večer domov a brblal si. Frflala som, že máš vypité, dnes má to mrzí. Tvrdil si, že si nepil, prípadne, že si mal iba jedno pivo. Potom si nemohol zdvihnúť jednu ruku. A chudol si, strašne za rok 20kg. Začali sme chodiť po lekároch. Všetky […]

Pokračovanie článku

Nové funkcie baby na dôchodku

Kým bol muž zdravý, tak všetky opravy a prestavby zabezpečoval on. Ja som len zadala termín, kedy to budeme robiť a zabezpečovala drobné nákupy podľa želania majstrov. Teraz je to na mne a chalanoch. Minulý týždeň sme maľovali chodbu, tak mi napísal, kde kúpim najlepšie farbu, mal pravdu, predavač bol veľmi ochotný a poradil mi koľko farby a vyšla presne. Kúpila som po […]

Pokračovanie článku

Spomienky

Dnes som si zaspomínala na mladosť. Počas letných prázdnin som brigádovala pri Považskom múzeu pri vykopávkach. Zišli sme sa výborná partia. Prvý rok som kopala, spachtľovala, proste snažila som sa zo zeme dostať nejaké črepy,mince, atď, čiže prostú manuálnu prácu. Ďalší rok som postúpila, keďže mám pomerne dobrú priestorovú predstavivosť a orientáciu, začala […]

Pokračovanie článku

Deň nezávislosti

Včera asi o pol jedenástej som išla zavrieť balkónové dvere a naskytlo sa mi nevídané divadlo. Na nebi boli po daždi ťažké čierne mraky a pravdepodobne bol spln mesiaca, ktorý bol skrytý za týmito mrakmi a celé ich prežiaril. Vyzeralo to presne, ako keď sa vo filme „Deň nezavislosti“ vynára z oblakov mimozemská loď. Bolo to až nepozemsky krásne. Chcela som si […]

Pokračovanie článku

Trochu si zakonšpirujem

Najnovšia aféra tejto vlády je, že Matovič mal niekoho vo vojenskom spravodajstve(VS). Čo ak tie videá s Kiskom, ktoré tak ovplyvnili výsledok strany Za ľudí, dodal na internet on. Ak je pravda, že Kiska dodával zbrane do niektorej africkej krajiny, aby vyvolal prevrat a bol tam vo väzení, tak musel byť v hľadáčiku VS a museli ho sledovať a odpočúvať. Dobrá konšpirácia, […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235396x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy