Založ si blog

Archív: december, 2014

Vianoce

Včera sme sedeli za štedrovečerným stolom. Bolo nás osem ja, môj muž a moje deti. Teda nie všetky sú skutočne moje, ale aj tak sú moje. Chýbala moja najstaršia dcéra, ale tá už má svoju rodinu, svoje deti a muža, ale aj keby chceli prísť aj oni aj oni by sa zmestili. Vybaľovali sa darčeky, ten najhlavnejší pod stromčekom nebol, bol v kuchyni, umývačka riadov, najprv som […]

Pokračovanie článku

Vianoce

Včera som bola v obchode. Z reproduktorov počuť Halelujah, vyberám si rožky a vedľa mňa zaznelo Halelujah, obzriem a starší pán si so speváčkou polohlasne pospevuje. Ešte by som mala vybrať kúpiť cestoviny- Z reproduktorov začali znieť koledy. V duchu si pospevujem „Do Betléma pastuškovia“, nahlas by som sa neodvážila. Asi by všetci zabudli na nákupy a by ušli […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235412x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy