Založ si blog

Archív: august, 2010

kedy sa to stane …

Včera som išla po meste a stretla som princeznú. Oproti mne išlo asi 5- ročné dievčatko. Malo na sebe biele volánikové šatočky, krásna malá princezná. Za pár metrov som uvidela iné dievča. Malo asi 15. Vlasy jej hrali čiernou, červenou, modrou farbou, sgelované dohromady, v ušiach 5-6 naušníc, v nose tiež. Rozgajdané široké nohavice, čierne tričko, zmaľovaná […]

Pokračovanie článku

Odvolať

Po dlhom čase som sa pozrela na televízne noviny. Nechtiac, išla som cez obývačku, akurát hlásili, že Fico chce odvolať Sulíka. Zaujalo ma to, lebo ešte predsedu parlamentu sme ešte neodvolávali. Zdôvodňoval to, nezáujmom o vyvolané referendum, jeho výrokmi o volebných komisiách a tým, že si pomýlil parlament so zábavou. Potom odpovedal Sulík, už si nepamätám presne […]

Pokračovanie článku

Moja dovolenka

Padla nám dovolenka. Po peripetiách s hľadaním chaty sme nakoniec sa usídlili na jednom dvore v Terchovej. Smiali sme sa. Ja mám záhradu, kamarátka má záhradu, a cestovali sme 30 km, aby sme sa usídlili na úplne cudzej záhrade. Bolo perfektne. Pochodili sme trochu kopce, boli na hubách, vymočili si nohy v termálnom kúpalisku, pozreli Betlehém, deti sa vyskákali na trampolíne. […]

Pokračovanie článku

Prečo Slovensko nebude nikdy rajom turistov

V pondelok nám padla dovolenka. V utorok som našla na internete nejaké voľné miesta. Volala som tam. Na jednom mi odpovedali. že majú voľné a tak sme sa dohodli, že do štvrtka sa vyjadrím, keďže to miesto nebolo pri vode. Na druhom mieste mi povedali, že mám vyplniť formulár a na ten mi odpovedia. Tak som vyplnila formuláre na tri chaty. V stredu som sa dozvedela, že jedna […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235413x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy