Založ si blog

Archív: júl, 2010

Ohlas na love parade

Nezvyknem odpovedať na udalosti, len toto ma zaujalo. Ráno manžel pusti TA3 a ukazovali zábery z Love parady, keďže k tomu nebol text, tak sme sadli k internetu. Dozvedeli sme sa, čo sa stalo. Prečítala som si aj diskusiu k tejto téme. Čo ma šokovalo, bolo, ako ľudia hneď to zvaľovali na drogy. Nikto si neuvedomuje, čo zmôže dav. Ja mám tiež podobnú skúsenosť a to sme […]

Pokračovanie článku

Ľúto mi dnešných detí.

Keď som začala minule spomínať, tak pokračujem. Dnes, keď počujem krik z vonku, kde sa hrajú cigánčence, tak je mi ľúto dnešných detí. Lebo tieto cigánčence majú také detstvo, ako sme mali my. Celý deň na vonku sa prehrajú, behajú, kade sa mi chce. Dnešné deti sú zavreté v paneláku a čumia na televízor alebo do počítača, a keďže nevybijú svoju […]

Pokračovanie článku

Parky Žiliny

Včera som išla na mestský úrad, nešla som tade asi už pol roka a skoro som dostala šok,. Ako usilovne Harman bojoval proti Auparku, vraj treba zachovať park a zrazu mu nevadí, že blízko neho rastie nová búda. V šoku z tých búd. ktoré boli tak tak vedľa seba, že človek má pocit stiesnenosti, malosti, ničotnosti (AUPARK, sociálka, SLSP, VUB a tá nová budova)som […]

Pokračovanie článku

Psi III

Lejdinka Keď nás Harinko opusti, začali sme zháňať psíka. Naše deti ani nechceli počuť, že by boli bez psíka. Nakoniec náš kamarát povedal, že jeho susedom sa zabehla sučka a má psíkov s čistokrvným čiernym kokršpanielom a keďže ona bola čistokrvným jazvečíkom, tak vznikol problém, a ak chceme psíka, tak musíme tri mesiace počkať. Deti sa nevedeli […]

Pokračovanie článku

Kam speje táto civilizácia

A máme to tu. Keď pred dvoma rokmi nejaký bloger napísal, že boj za práva homosexuálov bude pokračovať znížením vekovej hranice pre povolený sexuálny styk, tak ho všetci vysmiali. Dnes, keď som sa vrátila domov, dcéra sledovala program: Tá naša povaha česká., kde sa bavili o tejto téme. A všetci okrem gynekológov boli za zníženie vekovej hranice, dokonca jeden […]

Pokračovanie článku

Moje psi II

Ďalšieho psa sme získali asi po 4 rokoch. Dovtedy som nechcela mať psa, aj keď sa ma deti neustále snažili presvedčiť, aby sme mali psíka. Moji rodičia mali dvoch psoch, svokra jedného, načo by nám bol ďalší. Tohto sme zdedili po svokre, volal sa Harinko, keď ho získala ona, mal už cez 7 rokov. Moja dcéra vtedy vyslovila pamätnú vetu, nevedeli sme, či plakať, […]

Pokračovanie článku

Chudák Fico, Slota, Mečiar

Včera sa moja dcéra vrátila z brigády v Čechách. Odchádzala pred voľbami. Odložila si cestovný lístok s obalom. Ako mohli vyhrať Fico, Slota, Mečiar, keď na obale bola reklama na Most- Hid a Bugárova hlava. A to predávali v najslovenskejšom meste Žiline.

Pokračovanie článku

Opakovanie

Po dlhých rokoch rokoch mám doma zase tri malé deti, majú 13, 6 a štyri roky. Odvykla som si. Nechápem, ako som to zvládala, je čosi po deviatej a ja som grogy. Kedysi som bola v plnom švungu, ešte som niečo obšívala, šila, varila na druhy deň. Ešte, že mám od štvrtku voľno a zajtra prídem skôr. Neviem si predstaviť, že by som mala ešte variť. Do sprchy, […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235342x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy