Založ si blog

Archív: jún, 2017

Chcem diktatúru

Dnes ráno som sa zobudila skôr a videla som v správach zábery z rokovania parlamentu. Veď to, čo predvádzali v parlamente, tak za to by snáď aj neandrtálci hanbili. Ak títo neandrtálci sú zárukou demokracie, tak chcem diktatúru. A týchto do kameňolomu, prípadne do korejských firiem za pás, aby aspoň raz v živote poriadne pracovali, aby aspoň raz si vážili, to čo robia […]

Pokračovanie článku

A rodičia, kde sú?

Nedá mi, aby som sa nevrátila k zásahu policajtov. Stále rozmýšľam nad tým, čo má ten 19.-ročný chlapec za rodičov. On mal problémy s vodičákom a ešte stále mu rodičia zveria auto? Krista pána, mne by stačilo, že by raz niekto z mojich deti mal odobratý vodičák a už by si za volant nesadol, kým by nedostal rozum. 19 – rokov a 3x odobratý vodičák, to je čo za […]

Pokračovanie článku

školy bojujú

Tak som si prečítala mohutný nadpis: Školy bojujú za slobodu v písaní. Myslela som, že aspoň polovica škôl na Slovensku bojuje za túto slobodu a nakoniec vysvitlo z článku, že je v tom zapojených len nejakých 20 škôl. A také haló z toho. Koľko je základných škôl na Slovensku a aké percento je to, veď ani jedno promile nemôže byť. Zrušilo sa pracovné vyučovanie […]

Pokračovanie článku

nechápem

Práve som sa dozvedela, že v prípade súdu, ktorí pridelil dieťa recidivistovi nepochybil nikto, lebo súd nemá právo žiadať výpis z registra trestov. Práve minulý týždeň som pozerala svoje doklady k pestúnskej starostlivosti, niečo som hľadala a našla som predvolanku k súdu ohľadom pestúnskej starostlivosti. Jedným z dokladov, ktoré som mala predložiť súdu, bol […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235431x
Priemerná čítanosť článkov: 3104x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy