Založ si blog

Pani novinári, veď už nerobte zo seba. ..

V piatok som sa dívala na správy a vraj  v Bratislave bolo 1000 ľudí protestujúcich proti vláde. Zdalo sami, že to trochu preháňajú, ale no dobre. Ale keď som si dnes prečítala vo včerajšom Novom čase, že vraj ich tam bolo 6000, páni novinári, veď majte rozum. Ja viem, snažili sa na tých záberoch ukázať, že ich je tam veľa, ale 6000? To je trochu silné kafe, veď nás už nemajte za totálnych blbcov. Ja viem, budú mi tu vyčítať, že prečo Nový čas, a čo čakám od Nového času, ale dostal sa mi do rúk a myslím si, že aj tam by sa mohli trochu snažiť priblížiť sa realite. Uznala by som 2000 – 3000, ale taká cifra, to už mohli dať aj 20 000.

Pani politici,

16.05.2024

neviem, či už ste si uvedomili, čo ste spôsobili svojimi nenávistnými heslami a hecovaním spoločnosti. Už sa nikdy nebudete môcť len tak pohybovať pokojne medzi ľuďmi, už nikdy si nebudete podávať ruku s niekým, aby ste sa nebáli, či tam nemá zbraň, nebudete môcť sa otočiť k niekomu chrbtom bez strachu. Smiali ste sa zo Slovákov, že sú konzervatívni, že vedia [...]

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

Nemci zaznamenali už dve tisícky nelegálnych migrantov, ktorí prešli cez Bielorusko

16.06.2024 11:20

Nemecká spolková polícia za prvých päť mesiacov tohto roka zaregistrovala 2215 nelegálnych migrantov, ktorí do krajiny dorazili tzv. bieloruskou cestou.

Valko

V kauze vraždy advokáta Valka ešte nie je vytýčený hlavný termín pojednávania

16.06.2024 10:36

V kauze vraždy advokáta Ernesta Valka stále nie je na Mestskom súde Bratislava I známy termín hlavného pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 399
Celková čítanosť: 1243702x
Priemerná čítanosť článkov: 3117x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy