Založ si blog

Vracajú sa 50. roky?

Včera som sa cítila ako za socializmu, otec proti modernému trendu. Silne mi to pripomínalo 50. roky, zaostalý otec, ktorý bojoval proti kolektivizácii, proti nemu jeho moderné deti, no proste propaganda. Celá rodina už podľahla modernému trendu, len on nie a nie pochopiť nové smery.

Aby som to vysvetlila. Včera som čakala, kým sa mi dovarí jedlo, aby som mohla ísť do záhrady. Tak som si pustila Markízu. Boli rodinné prípady. Riešili sa problémy puberťákov, keďže ma téma zaujala, ostala som sa dívať, napriek tomu, že vulgárny slovník s akým spolu  slečny v poviedke komunikovali mi dosť vadil . Bola som šoknutá,  aký sa z toho vykľul propagandistický grc, myslím, že ani 50. roky naň nemajú. Lenže už sa nejednalo o kolektivizáciu, ala o homo problémy. Aby som vysvetlila. Bolo to o tom, že stredoškolská učiteľka si začala so žiačkou svojej školy, už etická stránka je pochybná, ale poďme ďalej. Najprv bola celá rodina proti, ale potom všetci otočili,  len otec držal líniu zástancu tradičnej rodiny. Všetko bolo nakoniec podané tak, že pani učiteľka, aj keď porušila základné etické normy, vyznela veľmi kladne, dokonca veľmi bola urazená, čo si to tí rodičia dovoľujú a jediný záporák bol otec, ktorý umieral strachom, keď mu dcéra zdrhla z domu. Myslím, že autori kolektivistických, propagandistických filmov po zhliadnutí tejto snímky by sa hanbili, akí boli čajoví.

Padla tam veta, že keby to bol chlap, tak by to prešlo. Neviem, ako iní rodičia, ale keby si začal niektorý z učiteľov s našou dcérou, asi by mal veľké problémy s mojím mužom a so mnou. Pretože to sa nerobí.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1235077x
Priemerná čítanosť článkov: 3103x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy