Založ si blog

Môj posledný nákup

Včera som sa rozhodla, nikdy viac nakupovať v Carrefoure. Takmer vždy sa mi tam stane, že majú uvedenú inú cenu pri tovare a inú na pokladni.  A tak ja som si zobrala tovar a pri pokladni som zistila, že mám nejak zle nablokované. Mám taký sprostý zvyk ísť k pokladni a mať spočítaný nákup. Keď bola ešte koruna, suma sedela tak na 10 Sk pri 1000 Sk a  teraz ak sa mi  rozchádza suma, ktorú spočítam  o euro pri 50, tak tiež som v strehu. Pred Vianocami dobehol malý, že tam majú  lakrosové hokejky za 4,70 a vyzerajú dobre. Tak sme tam nabehli, je síce fakt, že sa mi nesedela vyzáž s cenou, ale som myslela, že je to predvianočná akcia. Hneď som zobrala dve. Keď som prišla k pokladni, skoro som dostala infarkt, jedna stála 23 Eur, vraj boli zle uložené, nuž jednu sme nechali, keď som chlapca navnadila a druhú sme vrátili. Už vtedy som sa rozhodla, že tam viac nevkročím. A včera som to posledný raz porušila,  potrebovala som dokúpiť  zakladače. Tak sme si to z plavárne zamierili do Carrefouru. Mali ich po 0,10 a 0,20 €. Zobrala som tie po 0,10. Keby niekto nevedel o čo sa jedná, je to obal z hrubého papiera doplnený kúskom pliešku, aby sa do neho dali zakladať papiere. Celkový nákup som si odhadla na 8 €. Skoro som dostala infarkt, keď mi pokladnička povedala, že 15,60.  Hneď som sa jej spýtala, že čo je to za blbosť, že to nemôže stáť toľko.  Tak sme začali kontrolovať  nákup. Tak, tie kúsky farebného papiera, ktoré všade majú hodnotu medzi ,0,10-0,15 €, tak stáli 1,50. Aj pokladníčka  to nechápala. Tak ma rozčúlili. Ako si môžu takéto niečo dovoliť. Myslím, že stavajú na tom, že si to ľudia pri veľkých nákupoch nevšimnú. Tak som rozhodla. Majú síce výborné tvarohové buchtičky, ale už tam nepôjdem nakupovať. Nikdy.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Zoran Milanovič

Chcel byť hráč i rozhodca. Záhrebský Trump ešte nepovedal posledné slovo

18.04.2024 17:31

Bolo to, akoby sa Zuzana Čaputová z pozície hlavy štátu uchádzala o premiérsky post. A hoci chorvátsky prezident Zoran Milanovič so svojimi sociálnymi demokratmi parlamentné voľby nevyhral, v procese formovania budúcej vlády zostáva stále v hre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1232768x
Priemerná čítanosť článkov: 3097x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy