Založ si blog

Rozmýšľam nad bublinou

Máme si vybrať cez sviatky rodinu, s ktorou budeme. Mám sedem detí. Syn je vo svete, takže nad ním nemusím rozmýšľať, lebo určite nepríde.  Troch mám ešte doma, takže bez problemov. Dcéra pôjde pozrieť svatku na Oravu a už sa u nás nezastaví, lebo bublina? Alebo sa postavíme pred dom a tam budeme? Ďalšia dcéra u nás tradičné večeria a potom príde pre ňu priateľ, ktorý večeral u rodičov, aby neboli sami a čo teraz, už nebudú môcť byť spolu, pretože každý bol v inej rodine? Alebo pôjde s ním a potom nemôže ísť k nám.

A ďalší problém My potom nebudeme môcť ísť pozrieť tretiu dcéru, u ktorej som nebola od leta, lebo som sa nemohla pohnúť z domu.

Nuž tak, čo s tou bublinou?  Ako to mám vyriešiť ? Matovič, neporadíte mi?

 

Pani politici,

16.05.2024

neviem, či už ste si uvedomili, čo ste spôsobili svojimi nenávistnými heslami a hecovaním spoločnosti. Už sa nikdy nebudete môcť len tak pohybovať pokojne medzi ľuďmi, už nikdy si nebudete podávať ruku s niekým, aby ste sa nebáli, či tam nemá zbraň, nebudete môcť sa otočiť k niekomu chrbtom bez strachu. Smiali ste sa zo Slovákov, že sú konzervatívni, že vedia [...]

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Devínsky amfiteáter, dron, hrad Devín

Taraba vs. Vallo. Minister chce vyvlastniť hrad Devín, spomína aj vzácny amfiteáter. Kritizuje mesto, že sa nestará o pamiatky

27.07.2024 16:00

Primátor odkazuje ministrovi, že si hrad vziať nedajú a minister nevie, o čom hovorí.

paríž, police, OH

Polícia v prvý deň olympijských hier v Paríži zmarila protest proti zmene klímy

27.07.2024 15:48

Aktivisti plánovali obsadiť most Pont des Arts cez Seinu, kde sa len pár hodín predtým konal otvárací ceremoniál olympijských hier.

gaza, izrael, palestína

Izraelské nálety zasiahli v Pásme Gazy školu slúžiacu ako úkryt, zahynulo najmenej 30 ľudí

27.07.2024 15:16

Nálety sa udiali v čase, keď sa izraelskí vyjednávači pripravovali na stretnutie s medzinárodnými sprostredkovateľmi, aby prediskutovali navrhované prímerie s Hamasom.

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 399
Celková čítanosť: 1251781x
Priemerná čítanosť článkov: 3137x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy