Založ si blog

Objav

Dnes som objavila nádherné blogy, čiste  náhodou, odkazom z nejakej debaty. Už som sa na pôvodnú diskusiu nevrátila. Neviem, či môžem v blogu odkázať na iného blogera, ale nedá mi to, tie články sú nádherné, plné ľudskosti, humoru, krásnych obrázkov. Takže, keby niekto mal chuť a náladu vetvicka.blog.idnes.cz. Mnohým bude asi vadiť jeho trochu zemitý slovník, niektorým názory, niektorí ho možno nepochopia, ale ja som sa dávno tak schuti nezasmiala. Dala som si ho do obľúbených a pri množstve článkov, ktoré napísal sa budem modliť, aby čakačky na robotu boli častejšie a tešiť sa, že do dôchodku mám čím vyplniť čas.

Pani politici,

16.05.2024

neviem, či už ste si uvedomili, čo ste spôsobili svojimi nenávistnými heslami a hecovaním spoločnosti. Už sa nikdy nebudete môcť len tak pohybovať pokojne medzi ľuďmi, už nikdy si nebudete podávať ruku s niekým, aby ste sa nebáli, či tam nemá zbraň, nebudete môcť sa otočiť k niekomu chrbtom bez strachu. Smiali ste sa zo Slovákov, že sú konzervatívni, že vedia [...]

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Jozef Hanuska

Skutok preklasifikovali. Synovi smutne známeho vraha hrozí za brutálnu vraždu ženy doživotie

17.06.2024 13:50

Polícia v januári informovala o náleze tela ženy bez známok života v jednom z bytov v druhom bratislavskom okrese.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia pátra po nezvestnom 15-ročnom Marošovi z Bratislavy

17.06.2024 13:40

Odišiel v sobotu z miesta svojho bydliska na Bagarovej ulici v hlavnom meste na neznáme miesto.

Tomáš Taraba

Taraba nečakane zahlasoval: štáty EÚ schválili normu o obnove prírody, nariadenie prešlo len tesne

17.06.2024 13:30

Nariadenie vyžaduje, aby členské štáty zaviedli opatrenia na obnovu aspoň 20 percent pevninských a morských oblastí EÚ do roku 2030.

nehoda

Čelná zrážka s kamiónom na juhu: Z auta je šrot, 30-ročná vodička bola na mieste mŕtva

17.06.2024 13:28

Na ceste medzi Dolným Štálom a Veľkým Mederom sa v pondelok predpoludním stala smrteľná dopravná nehoda.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 399
Celková čítanosť: 1243788x
Priemerná čítanosť článkov: 3117x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy