Založ si blog

Debykrokratizácia

Prišiel mi  papier od sociálnej poisťovne. Najprv som bola v šoku, či nemám niečo zaplatené a  potom, keď som to otvorila. 3 a pol strany paragrafov, aby mi preplatili 38€  za ošetrovačku. Kedysi  som ani nevedela, že mi preplácajú ošetrovačku, bolo to len na výplatnej páske v jednom riadku, teraz 3 a pol strany kecov. Pekne sme pokročili s debyrokratizáciou.  

 

Pani politici,

16.05.2024

neviem, či už ste si uvedomili, čo ste spôsobili svojimi nenávistnými heslami a hecovaním spoločnosti. Už sa nikdy nebudete môcť len tak pohybovať pokojne medzi ľuďmi, už nikdy si nebudete podávať ruku s niekým, aby ste sa nebáli, či tam nemá zbraň, nebudete môcť sa otočiť k niekomu chrbtom bez strachu. Smiali ste sa zo Slovákov, že sú konzervatívni, že vedia [...]

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Podvodníčka vydávajúca sa za vyšetrovateľku okradla seniora o 4300 eur

17.06.2024 15:03

Páchateľka mala podľa polície seniorovi zavolať s tým, že jeho dcéra spôsobila dopravnú nehodu.

Moskva / Lekár / Sanitka / Záchranka /

Desiatky ľudí v Moskve skončili v nemocnici. Otrávili sa šalátom z donáškovej služby

17.06.2024 14:11

U všetkých nakazených sa zistilo, že majú príznaky botulizmu.

Jozef Hanuska

Skutok preklasifikovali. Synovi smutne známeho vraha hrozí za brutálnu vraždu ženy doživotie

17.06.2024 13:50

Polícia v januári informovala o náleze tela ženy bez známok života v jednom z bytov v druhom bratislavskom okrese.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia pátra po nezvestnom 15-ročnom Marošovi z Bratislavy

17.06.2024 13:40

Odišiel v sobotu z miesta svojho bydliska na Bagarovej ulici v hlavnom meste na neznáme miesto.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 399
Celková čítanosť: 1243792x
Priemerná čítanosť článkov: 3117x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy