Založ si blog

Tak som sa dnes sčítala

Tak som sa dnes sčítala. Bola som šokovaná. To kvôli takej „hovadine“ je taká hystéria. Keď si predstavím, čo všetko je o mne v sociálnej poisťovni a priamo pod mojím menom, na daňovom  úrade, v zdravotnej poisťovni, čo všetko vedia o mne v banke a  aké podrobné informácie  vypisujem babe v obchode, ktorá určite nepodpísala žiadne papiere o ochrane údajov , keď žiadam o spotrebný úver,  a nikomu to nepríde čudné, dokonca si skenuje dva moje doklady.  Operátori  zálohujú moje hovory 2 roky a maily môžu byť tiež kontrolované a nič. A ak sa  taká hystéria sa spustila kvôli údajom v štatistike, tak je za tým niečo  za tým. Buď je pravdou to, že vedúca štatistického úradu zmarila Lipšicovi kšeft, keď odmietla zmenu dodávateľa softwaru, alebo ide o to spochybniť  výsledky štatistiky napríklad  ohľadom počtu  ľudí hlásiacich sa k náboženstvu,  k Maďarom , Rómom,  atď …, čiže zase ide o peniaze, či už  na ten alebo onen účel.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

mobil, sledovanie, telekomunikácie

Špionážnym softvérom Pegasus mala bývalá poľská vláda sledovať vyše 500 ľudí

16.04.2024 13:36

Nová poľská koaličná vláda obvinila predchádzajúcu vládu strany PiS, že systém Pegasus použila na sledovanie osôb spojených s vtedajšou opozíciou.

Ľubica Rošková, súd Pezinok,

Exposlankyňa Smeru Rošková je vinná v kauze agrodotácií

16.04.2024 13:27

Zároveň je povinná uhradiť spôsobenú škodu vo výške viac ako 150-tisíc eur.

Ukrajina

Rusku sa kráti čas: Rezervy im dôjdu za jeden rok, pokiaľ bude mať Ukrajina čím strieľať

16.04.2024 13:23

Front na Ukrajine formujú tri dôležité charakteristiky.

kašeľ, dieťa, vyšetrenie, stetoskop

Do Česka prišlo 20-tisíc dávok očkovania proti čiernemu kašľu

16.04.2024 13:20

Česká republika tento rok čelí najsilnejšej epidémii čierneho kašľa za viac ako 60 rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1232525x
Priemerná čítanosť článkov: 3097x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy