Založ si blog

Čo ma teší

Keď sa ráno zobudím a pozriem cez závesy z okna a vyzerá  to na slnečný deň a je jedno či je plus 20 alebo  mínus 30, hlavne, že svieti slniečko, som takzvane slnečný typ. Keď sa chystá taký deň, moja nálada stúpa na 100. A ešte keď sa pozriem z okna a vonku vidím  z obidvoch strán rozkvitnuté čerešne a v záhradke žiaria červené tulipány a žlté narcisy a prvosienky. Neskôr moju náladu môžu zdvihnúť rozkvitnuté  ruže, floxy a ďalšie kvietky, ktoré sa postupne rozkvitajú na mojej malej záhradke.

Cestu do práce si spríjemňujem, ak neučím prvú  hodinu, cestou  cez trhovisko, kde si robím radosť, obzeraním  kvietkov, ktoré ponúkajú trhovníčky. Veľakrát neodolám a napriek svojmu rozhodnutiu, že už žiadnu burinu, napriek tomu, si kúpim ďalšie kvietko. Druhé miesto, kde si chodím robiť radosť, je Baumax, kde ma farebnosť kvietkov a ich cena privádza do úžasu.

Do úžasu ma privádzajú západy slnka, keď sa vraciam z prechádzky so psom z parku, tie neskutočne odtiene červenej farby.

Do úžasu ma privádza, keď sa v zime  prechádzam so psom po parku a cítim sa ako v ruskej rozprávke, Biele brezy, tmavé smreky prikryté kopami snehu,  žiariace  vo svetle lámp a mesiaca, človek nestačí obdivovať celú tú krásu.

Do úžasu ma  každoročne privádzajú  rozkvitnuté japonské čerešne, ktoré lemujú moju cestu do  práce. Je to niečo nádherné.

Do úžasu ma privádzajú  vône rozkvitnutých agátov, líp.

V nemom úžase hľadím na obrovské kvapky dažďa , ktoré padajú na zem počas letnej búrky a takisto obdivujem blesky križujúce oblohu.

Náladu mi vie zlepšiť veselá pesnička počutá za rána z rádia, akurát mám problém, že mi celý deň hučí v hlave a neviem sa jej zbaviť.

Aj dnes mi niečo veľmi zlepšilo náladu, Išla som zo školy maximálne uťahaná. Zrazu vidím, ako stojí auto a šofér sa vykláňa z okna. Lepšie som sa pozrela a uprostred cesty čupela mladý sokolík – poštolka. Uprostred mesta, uprostred  ulice. Zoskočila som z bicykla a zahnala som ju z cesty. Schovala sa pod odstavené auto. Podarilo sa mi dostať k nej na pol metra.  Čupla som si k nej, len mňa dívala, ale keď som natiahla ruku, ušla zase pod auto. Zavolala som školníkovi, medzitým, ktosi zavolal mestských policajtov, všetci štyria sme sa ju snažili uloviť.  Nakoniec sa ju školníkovi podarilo uloviť a  ju dal do dvora. Dúfam, že ju matka vyzdvihne skôr, ako ju uloví nejaká mačka. Tak mi to zlepšilo náladu, ako som išla uťahaná, všetko ma prešlo.

A veľa je takých vecí, ktoré mám rada, ktoré ma tešia, a ktoré mu urobia šťastnou, veď z maličkosti sa skladá život.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1230983x
Priemerná čítanosť článkov: 3093x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy