Založ si blog

záhady kuchyne

Napriek tomu, že som už 25 rokov samostatnou domácou paňou (dovtedy sme bývali so svokrovcami), stále ma šokujú niektoré veci.

Riady – odchádzam do roboty, mám prázdny kredenc, vrátim sa, nie je sa tam kde pohnúť. O šiestej večer poumývam všetko, čo je v kuchyni, po zprávach môžem znova.

Prečo sa strácajú len malé lyžičky a príborové nože, vidličky a lyžice mám spred 20 rokov, lyžičky a nožíky pravidelne dokupujem?

Prečo sa rozbíjajú len hlboké taniere, tých mám stále málo. A to mám v zásobe ešte misky, ktoré používajú chlapi  na polievky, lebo sme polievkoví a tie nové taniere sú pre mojich chlapov malé.

Prečo, keď kúpim len o deko niečoho menej, (napr. saláma), tak chýba, ale kúpim o deko viac, nie je možné to dojesť, skončí väčšia polovica  u psov v miske.

Prečo, keď som chorá ja, chýba niečo od teploty (zásadne)?

Prečo nikdy nemôžem nájsť klúče, okuliare, kto chodí za mnou a schováva ich?

Prečo si klúče od domu zabudnem v práci  iba vtedy, keď  nie je nikto doma?

A pod….

Pani politici,

16.05.2024

neviem, či už ste si uvedomili, čo ste spôsobili svojimi nenávistnými heslami a hecovaním spoločnosti. Už sa nikdy nebudete môcť len tak pohybovať pokojne medzi ľuďmi, už nikdy si nebudete podávať ruku s niekým, aby ste sa nebáli, či tam nemá zbraň, nebudete môcť sa otočiť k niekomu chrbtom bez strachu. Smiali ste sa zo Slovákov, že sú konzervatívni, že vedia [...]

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

gaza, izrael, palestína

Izraelské nálety zasiahli v Pásme Gazy školu slúžiacu ako úkryt, zahynulo najmenej 30 ľudí

27.07.2024 15:16

Nálety sa udiali v čase, keď sa izraelskí vyjednávači pripravovali na stretnutie s medzinárodnými sprostredkovateľmi, aby prediskutovali navrhované prímerie s Hamasom.

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Orbán

Orbán: Pripravme sa na to, že Ukrajina sa nestane členom EÚ, ani NATO

27.07.2024 13:20

Maďarský premiér podotkol, že v rusko-ukrajinskej vojne majú obe strany brutálne straty, no napriek tomu sa nechcú dohodnúť.

Boris Susko, minister spravodlivosti

EK dala Suskovi mantinely. Odborníci: Je to štandardný postup, ktorý predchádza žalobe. Pellegrini mohol počkať

27.07.2024 12:00

Či bude nakoniec potrebná ďalšia novela, ukáže až čas. Minister Susko si plánuje výhrady s eurokomisiou vydiskutovať, mimoriadna schôdza podľa neho potrebná nebude.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 399
Celková čítanosť: 1251742x
Priemerná čítanosť článkov: 3137x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy