Medveďa do každého paneláku

18. júna 2022, nezavisla, Nezaradené

Dnes som si prečítala, že medveďa zbadali ženy vo vinici pri Nitre, kde sa nikdy medvede nevyskytovali. Prečítala som si komentáre a prišla som k tomuto názoru, že treba medveďa do každého paneláku. Prečo? Moja dcéra bola tiež zástanca tých, čo v človeku, ktorý chce nejakú reguláciu zvierat, nepriateľa. Aké sú krásne tie malé diviačiky, ako ich môžu ti hnusní poľovníci strieľať, pohoršovala sa. Až kým sa nepresťahovala  na sídlisko, kde je bežným javom, keď ideš  večer z roboty, aj za svetla  stretnúť diviačicu s mladými na večernej prechádzke a nie jednu. Pred mesiacom strieľali poľovníci diviakov a ona ma šokovala výrokom,  že ich málo postrieľali. Preto vravím, medveďa do každého paneláku, a keď nie aspoň na každé sídlisko, aby si ti šialení ochrancovia „vegetariánov“ uvedomili, že čoho je moc, toho je moc.