Zvláštny deň

30. marca 2022, nezavisla, Nezaradené

Dnes som zažila dva zaujímavé zážitky. Prvý, zablokoval si ma na Facebooku kamarát, aspoň som si myslela, že je kamarát.  Ja som vedela, že sa názorovo nezhodneme, ale vždy sme sa bavili o turistike, prírode, kamarátoch, takisto na Facebooku zverejňujem len takéto témy, tak to doteraz nevadilo. No v poslednom čase som pár krát likla švagrinej videá s Uhrikom a párkrát som napísala zopár ostrých viet na túto vladu.  No v živote by ma nenapadlo, že má niekto za to blokne a ešte človek s ktorým sa normálne rozprávam.  Nuž nenarobím nič, asi si musím začať znova čítať Švejka, ako hovoril môj muž, je tam všetko múdrosť sveta, čo sa týka ľudských vzťahov.

Druhý, bola som so psom v hore, nechávam ho tam voľne behať,  chodíme po takých častiach hory a v takých časoch, keď tam nikto nie je. Oproti mne išli dvaja chlapci, jeden asi 10, druhý 8 rokov, zakričala som im, že sa nemusia báť psíka, že nič neurobí. Ten starší to začal mladšiemu vysvetľovať – po ukrajinsky. Tak sa ich pýtam, či sú tu tak sami. Vraj mama v magazíne a oni pošli v les. Tak sme sa potom slovensko-rusko-ukrajinsky rozlúčili.