Ako som prekonala smrteľnú chorobu

9. februára 2022, nezavisla, Nezaradené

V piatok ráno prišiel syn s tým, že ho bolí hlava, dala som mu Ibalgin a ani mi nenapadlo, že by mohol mať koronu, aj keď sa to točilo v triede. Poobede už mu bolo divne. Bolo mu čoraz divnejšie, tak sme večer vyskúšali test. Mal ho pozitívny. Na druhý deň som ho cez ecoronu prihlásila na PCR test. Napriek tomu, že v našom okolí je minimálne 5 momiek, poslali nás do mesta vzdialeného 20km. Snažila som sa dovolať, aby nám zmenili miesto, aj mail som napísala, totálna ignorácia. Keď nemáte auto, je to zle, a to nehovorím, že vtedy už aj ja som mala príznaky, ale syn už bol v poriadku. Po jednom dni bol v poriadku! Tak sme nešli.

Mne to začalo tak, že v nedeľu  som mala také divné nohy. Na obed už som chytala triašku, ale ešte nejakú teplotu som nemala. V noci mi stúpla na 37,7, tak som si urobila test. Pozitívny. Volala som doktorovi, nič. Volala som mu každú štvrťhodinu viackrát, nič.  Prihlásila som sa na test a na druhý deň som mala ísť na PCR test, ale mala som horúčku, (v noci som mala 38,4, čo pre mňa ako bezhorúčkový typ je neskutočná horúčka) a bola som veľmi slabá. Aj keď mi to dali do nášho mesta, nezvládla by som to. Nechcela som nikoho volať, aby ma zaviezol, aby som ho nenakazila.  Zase som sa snažila dovolať, aby mi zmenili termín. Nič. Rozmýšľam, že sa objednám a zaplatím si test,  možno mi ukáže, že ešte mám koronu a budeme mať polroka pokoj.

Tak dnes som takmer v poriadku, sem-tam pokašliavam a mám slabé nohy. Keď to porovnám s chripkou, chrípka trvala dlhšie, aj keď som nemala také teploty a nebola som po nej taká unavená.