Budem občan druhej kategórie?

1. júla 2021, nezavisla, Nezaradené

Nenosila som rúško, okrem obchodov, zubára, napriek tomu som neochorela. Podľa toho, že  nemám protilátky, lebo som si dala  urobiť test, takže som neprekonala ani bezpríznakový covid. Test na protilátky som si dala urobiť, dúfajúc, že sa nebudem musieť dávať každý týždeň testovať, keď mala začala znova chodiť do školy. Lebo po tom, čo sa mi pri prvom testovaní predrali pomaly do mozgu a mala som tak podráždenú sliznicu, že mi týždeň tieklo z nosa. Podľa všetkého mám v sebe silný imunitný systém. Namiesto toho, aby zisťovali u takých ako ja, prečo náš imunitný systém zvládol bez problémov, to že sme sa pohybovali medzi ľuďmi a neochoreli sme, idú nás nútiť sa očkovať. Podľa toho vidno, že im nejde o zdravie ľudí, ale o zisk.

A ak sa nedáme očkovať, urobia z nás ľudí druhej kategórie, nebudeme môcť do kostola(čo na to kňazi, súhlasia s tým?), barov, športovať.  Kostol a bary, reštaurácie mi nevadia, vadí mi, že mi znova zatvoria plaváreň, no vydržala som rok, vydržím ďalej. Ja dúfam, že to neprejde, že sa poslanci spamätajú, veď musia niekde žiť. Nemôžu všetci ujsť do zahraničia, ako sa chystá Matelko a nás „najmúdrejší “ epidemiológ Krčméry. Ináč, akú ten urobil minulý rok otočku, to sa málokedy vidí.