Asi mi šibe

18. apríla 2021, nezavisla, Nezaradené

V živote som prekonala bez problémov dva cisárske, operáciu bedrového kĺbu, viackrát darovanie krvi aj sama sebe, lebo som nulka negatív, v posledných dvoch týždňoch vytrhnutie troch zubov, ktoré má neboleli, ale bol pod nimi nález a museli von. Všetko bez problémov, žiadne hystérie, šoky, nič. No dnes som si bola dať urobiť test, lebo malá ide konečne do školy. Niečo neskutočné. Ja som vedela, že to bude problém, ale že až taký? Asi preto, že môj mozog to nebral, prečo ja totálne zdravý človek mám kvôli tomu, že niekto si potrebuje navýšiť milioniky na účte sa dať testovať.  Keď mi dal spajchlu do nosa automaticky som sa mykla, na tretí krát sa mu podarilo dať tak dnu, ako potreboval, no momentálne má naplo a súčasne som začala kašľať.

Neviem, ak  bude naďalej podmienka testov, aby malá išla do školy, asi budem musieť niečo vymyslieť, aby som sa nemusela testovať, alebo si zaplatím  testovanie z krvi. Dôsledok testovania: doteraz ma bolela jedna nosová dierka kvôli vytrhnutému zubu, teraz má boli celý nos.  Nuž kvôli vzdelaniu sa musí trpieť, nikdy som nemyslela, že doslovne.

Asi mi šibe, že nezvládam takú hovadinu, ale ja za to nemôžem.