Idem si našiť žltú hviezdu

17. marca 2021, nezavisla, Nezaradené

Dnes som bola si zaplatiť inkaso, pardon chcela som si ísť zaplatiť a dať potvrdiť papier, aby som mohla si zadať cez interbanking príkaz na inkaso. Už to nie je ako kedysi, že si podľa inkasného lístka vypisala príkaz na inkaso a banka a pošta si to vybavili medzi sebou. Tak som nabehla na poštu. Najprv mi automat nedal listok, a tak som išla  za úradníčkou, veď bola som tam len ja.  Chcela odo mňa potvrdenie, že som bola na testoch. Hovorím nemám. Tak mám dať občiansky, či mám 65. Hovorím jej, že chcem len zaplatiť inkaso, už som vzdala to potvrdenie a 65 mám v októbri. Tak nemôžem zaplatiť. Pýtam sa jej, že či mám byť teraz neplatič. Vraj mi príde lístok, kde môžem dodatočné zaplatiť. Tak som sa pýtala, či to potom budem môcť zaplatiť, keď nebudem testovaná.   Že nie. Tak som sa otočila a išla preč. Kým sme takto debatovali, už by to bola aj s prepáčením zožrala

Tak máme dve kategórie občanov. My čo sme zdraví ( veď som nebola u lekára so sebou hádam zo dva roky a chorá, ako som dochodca) a odmietame sa dať testovať a nemáme 65, tak na úrovni židov v nacistickom Nemecku.  Ti aspoň tomu nehovorili demokracia.

A ešte má vytočilo a dorazilo, že poslanec Linhart sa sťažuje, že na čo sa nosia rúška v exterieri. Krišpín dolina, však je v parlamente, tak nech tomu zabráni.