A dosť

1. februára 2021, nezavisla, Nezaradené

Takto mi vždy povie syn, keď to preháňam s niečím. A dosť treba povedať našej vláde. Ešte som ráno myslela na to, že je na to ešte zavčasu, ešte má dosť priaznivcov. Potom, ako som si prečítala, že aké nové opatrenia chce Krajči zavádzať,  vraj sa budeme SMS hlásiť, že chceme ísť von a zdôvodňovať prečo.  Ak toto presadia, treba povedať dosť, stačilo. V Rakúsku sa vraj už aj policajti pripájajú k demonštrujúcim a tu ľudia iba sklonila hlavy. Ešte včera som obhajovala tých, čo sa dávajú testovať, že treba pochopiť ich príčiny. Ale toto je moc.

To akože ráno napíšem pánu Krajčimu, idem vyvenčiť psa a čakať, kým mi to povolí, potom idem do obchodu a znova čakať a tak po celý deň. To mu už šibe? A kto bude tie SMS vybavovať hasiči, policajti, štátni úradníci?

Rozmýšľam, či aj naši rómski spoluobyvatelia budú musieť hlásiť zakaždým, ked pôjdu na latrinu. Viem, som vulgárna, ale to sa pri tejto vláde ináč nedá.

Vraj testovanie má zamedziť šíreniu vírusu, tak ako, že sme najhorší?  Alebo by sa Matelko mýlil?