Konšpirácia I

28. januára 2021, nezavisla, Nezaradené

Včera som sa dozvedela, že  ďalšia známa s celou rodinou prekonala korona vírus. Neviem, ale pripadá mi divné, že väčšina tých, čo to prekonala sú takí, čo viem, že určite dodržiavali všetky pravidlá s rúškami, dezinfekciou, obmedzením pohybu po vonku. Nebude to tým, tou úzkostlivosťou, tým strachom, že ochoreli. Jednoducho oslabili si organizmus. Nebude to v tom, podľa toho aforizmu, že na epidémiu zomrelo 50.000 ľudí. Tisíc na chorobu a zvyšok na strach z choroby. Preto nás neustále strašia, aby mohli vyhlasovať, toľko a toľko je chorých, zomrelych. A vymýšľajú si čísla a klamú nás s počtom pozitívnych, aby mohli na nás zarábať.

Ja si neviem predstaviť, že by som bola kdesi zavretá, nechodiť von, nestretať sa s ľuďmi aj keď cez ulicu  Nemôžem sa ani dívať na slovenskú televíziu, keď vidím tých zarúškovaných moderátorov, tak je mi zle. Prečo v iných televíziách to nie je. Iba u nás?