Kde je GDR

30. októbra 2020, nezavisla, Nezaradené

Kde je ochrana osobných údajov, keď hocijaký Sbs-kár si odo mňa môže vypýtať občiansky preukaz. Vykrikujú, že za socializmu bola diktatúra, ale vtedy nikto okrem policajta nemal právo si odo mňa pýtať občiansky. A za tých 33 rokov, čo som žila v socializme sa mi to stalo dva krát. Raz som išla od vlaku o 4 ráno zo školy a raz o 11 na zubnu pohotovosť. Obidva krát to len vyzeralo, že páni sa nudia a prišla im do rany mladá kočka. Ten druhý krát im nakoniec ani nevadilo, že nemám ten občiansky, keď videli, ako trpím. Dnes si ho baba v potravinách pýtala odo mňa, nevšimla som si totiž, že ešte nie je 11. Nerada chodím v čase pre dôchodcov, ja za to nemôžem, že v tom náhubku vyzerám mladšie.
Ináč som sa s chutí zasmiala. Keď som vychádzala z obchodu, boli sme pri stanovišti bicyklov 4 dôchodkyne. Pochválili sme naše tátoše, že na nich odvezieme všetko a tiež sme sa pochvalili ako sa zdravo pohybujeme a žijeme.