Zvada

28. októbra 2020, nezavisla, Nezaradené

Dnes som sa zvadila s dcérou. Mám chorého muža a po tom, čo som videla, čo sa dialo na Orave som sa rozhodla, že žiadne testovanie. Ja si žiadnu pliagu domov nedám priniesť. Nechcem, aby si Matelko vylepšoval korona štatistiku mojím mužom. Chalani, ti už dávno sa rozhodli, že tam nejdú, len krpatá má s tým problém, lebo nebude môcť chodiť na kone. Aj keď by podľa toho, čo som čítala, by mohla, ale ich šéfka tvrdí, že bez certifikátu nemôže prísť. Tak tu boli plače a hystérie. Vraj všetci idú sa dať testovať a ona je jediná. Vraj jej povedali, že musíme ísť, lebo nemôžme ísť do práce. Proste vymývanie mozgov.
Je fakt, že aj suseda predavačka hovorila, že musí ísť, lebo by nemohla bez testu do práce. Tak aká dobrovolnosť? A viem si predstaviť, aké bude mať chudera nervy, aby jej vyšiel negatívny test. Ešte, že sa mňa vyhadzov z práce netýka, veď som dôchodkyňa.
Núdzový stav má dnes potešil, bola som v OBI, chcela som si kúpiť cesnak na sadenie, ten mali škaredý, ale mali také nádherné chryzantény za 1,37€, cibuľky tulipánov a narcisov a ostatných kvietkov za také smiešne ceny, že ak mi to všetko na jar vyjde a bude kvitnúť, budem sa cítiť ako v Holandsku. A nádherná veľká žiarivá žltá chryzanténa mi svieti na balkóne. Tak som si v tejto ťažkej dobe urobila radosť.