Pán veľkomožný, tu si ma udrite

26. októbra 2020, nezavisla, Nezaradené

Prišla mi na um táto veta z Pacha, keď som si prečítala, že pani Matovičová bola zasvietiť v sobotu na Spiši na cintoríne. Tak mi nemôžme ísť zasvietiť svojim blízkym, ale pani veľkomožná mohla.
Mám nápad. My nie sme národ bojovníkov, lebo sa stále o niečo bojíme,bojíme sa o detí, o prácu, o rodičov. Preto nás môžu zneužívať, využívajú náš strach. Ešte ani kňazi nepodržali svojich veriacich. Cez Dušičky nechoďme na cintoríny, splňme Matovičovi jeho predstavu, ako ho rešpektujeme. Vlastne ho nahneváme, lebo nebude si môcť urobiť kvačku koľkých ľudí naštval.
Vieme, že naši predkovia pálili v okne sviečky, aby odvrátili zlo od rodiny.
Zapáľme teda nachystané sviečky v oknách, aby sme si uctili svojich zomrelých a aj odvrátili zlo, ktoré nás obklopuje.
Kto je za, dajte to na Instagram, Facebook, aby sa to dozvedelo, čo najviac ľudí. Vždy som chodila aj s deťmi na cintorín večer, keď tie tisíce svetielok presvetľovalo tmu. Bolo to vždy neskutočne krásne. Urobme krásnym tento večer, presvietme okná našich domovov a spomínajme na našich blízkych. Zabudnime na to ponižujúce státie v radoch na testovaní a vyhrážanie nášho premiéra.