Mám otázku

26. októbra 2020, nezavisla, Nezaradené

Mám otázku na Matoviča, ako mám naučiť môjho psa, že ho nemôžem chodiť venčiť na lúku, ktorá je 200 m od nášho baráku. Ako ho mám presvedčiť, že musí kadiť na chodník, aj keď som ho učila, že to nesmie, lebo vláda nám zakázala ísť ďalej od domu ako 100m.
Nechápala som to, do prírody môžme, ale so psom len 100m. Ale už mi to došlo, väčšina starých ľudí má psíka a chodí sa s ním prechádzať, stretávajú sa s ostatnými ľuďmi, podebatia, posťažujú sa. Účelom tohto nariadenia je úplne odizolovať starých ľudí.
Už za nami nemôžu naše deti, vnuci, kamaráti. Nemôžeme ísť na cintorín.
Ale pozrime sa do sveta. Futbal v Maďarsku, 10- 15.000 návštevníkov, Giro di Italia- davy kolo cesty, volebné mitingy v USA takisto davy ľudí a u nás ani návšteva cintorína. Prečo, však keď nás rúška vraj dokážu ochrániť pred koronou, tak prečo nemôžeme ísť orúškovaní na cintorín. Alebo sú rúška len pre okrasu a pre plebs. Veď ani Sulík ho nemal, keď išiel z reštaurácie a Matovič vyzerá, že ho má len pred kamerou.