Nevidím dôvod sa dať testovať

21. októbra 2020, nezavisla, Nezaradené

Vždy som deti vychovávala podľa gréckej alebo proste filozofie v zdravom tele, zdravý duch. Športovali a športujú a učia sa podľa schopností alebo nadania. Málokedy bývali choré. Tieto, čo mám teraz na starosti, okrem preventívnych prehliadok u doktora neboli 4-5 rokov.
Ja, ako som na dôchodku som nebola chorá, veď predsa školské prostredie je miestom, kde sa miešajú všetky vírusy a baktérie, takže teraz som maximálne odolná.
A teraz sa máme postaviť, kdesi do radu,kde nám zistia, čo? Ak budeme chorí, tak aj tak lieky na tu chorobu nemajú a musím využiť staré babské lieky. Ak nie som, kto nám zaručí, že v tej zime, keď budeme čakať na testovanie, okrem korony nedostaneme chrípku, angínu a ja infarkt od jedu.
Takže idem do obchodu a robiť zásoby. Karanténa je istá.
Ešte niečo, neviem, či som zle počula, ale fakt Matelko sľúbil za každého nakazeného 20 €. To potom, kto mi zaručí, keď zistia, že mám koronu, že to nie je preto, lebo 20€.