Moja veľká konšpirácia

20. októbra 2020, nezavisla, Nezaradené

Dnes som zbierala orechy, kto to robil, vie, že to sa hodinu, dve točíte dookola a myslíte na niečo iné. Ešte som bola spajedená, lebo skoro polovicu orechov som vyhadzovala, lebo boli sčerneté, napadla ich tá pliaga.
Možno z toho jedu som začala konšpirovať. Mohol to byť bomba kšeft. Nákup 13 mil. testov a nikto si to nemusel všimnúť, veď za celý mesiac nikto o tom nevedel. Pekne sa mohli šábnuť o peniaze, ani nemuseli sa testy nakúpiť, za rok dva by sa vyradili a nikto by si nič nevšimol.
Len nemali pustiť Matelka samého do Bruselu. Podľa fotky vyzeralo to, akoby ho Merkelová hrešila. A keďže Matelko je majster improvizácie, tak prišiel s nápadom, možno ho inšpirovalo to, že v ten deň v Číne otestovali jedno 8 miliónové mesto. A on predsa nechce byť horší, tiež pretestuje celé Slovensko. A samozrejme hneď sa tým pochválil Merkelke. Potom prišiel domov, ako sa hovorí, babo raď, a začali rozmýšľať, ako z toho von. A preto tak vyzerá, nič pripravené, nič zabezpečené, ale hrozby pri každej plačovke.