Nové funkcie baby na dôchodku

13. augusta 2020, nezavisla, Nezaradené

Kým bol muž zdravý, tak všetky opravy a prestavby zabezpečoval on. Ja som len zadala termín, kedy to budeme robiť a zabezpečovala drobné nákupy podľa želania majstrov. Teraz je to na mne a chalanoch. Minulý týždeň sme maľovali chodbu, tak mi napísal, kde kúpim najlepšie farbu, mal pravdu, predavač bol veľmi ochotný a poradil mi koľko farby a vyšla presne. Kúpila som po 30 rokoch novú skriňu do chodby. Chlapci ju v noci poskladali a ráno som ju naplnila. Je hrozné, koľko halaburd človek skladuje a nevie o tom. Teraz idem meniť sprchový kút. Kedysi sme kúpili hydratačný masážny sprchový kút. Stále boli s ním problémy, už aj vanička je prasknutá, tak som sa rozhodla, že ho vymením. Tak som išla do predajní. Musím povedať, že všetci predavači boli ochotní a poradili mi. Asi pôsobím veľmi bezmocne a ich vrodená mužská schopnosť pomáhať žene v problémoch im nedá. Takže sa držím ich rád a budúci týždeň mením sprchový kút. Držte palce