Spomienky

6. augusta 2020, nezavisla, Nezaradené

Dnes som si zaspomínala na mladosť. Počas letných prázdnin som brigádovala pri Považskom múzeu pri vykopávkach. Zišli sme sa výborná partia. Prvý rok som kopala, spachtľovala, proste snažila som sa zo zeme dostať nejaké črepy,mince, atď, čiže prostú manuálnu prácu. Ďalší rok som postúpila, keďže mám pomerne dobrú priestorovú predstavivosť a orientáciu, začala som lepiť črepy,bola to zaujímavá práca, keď z kopy črepov si zlepil peknú kachlicu alebo takmer cely džbán. Kamarátka, chodila na strojárinu, tak tie črepy zakresľovala.
Prečo som si na to spomenula?. Tie črepy sme lepili herkulesom. Keď si to zlepil, držalo to ako hrom, ale nemusel si sa báť, že si zlepíš prsty ako pri sekundovom lepidle, dalo sa to umyť vodou. Minule som ho zbadala v Rempe a z nostalgie som si ho kúpila. Mám také staré zrkadlo, má pomerne škaredé okraje a v Obi som zbadala také tenučké lišty. Tak som sa rozhodla, že si to zrkadlo oblepím a siahla som po herkulese. Nebolo to také perfektne, ako za mladý, vytieklo mi trochu lepu aj na zrkadlo. No a po všetkom som to poumývala a mám nové zrkadlo.