Ochrana osobných údajov

31. marca 2020, nezavisla, Nezaradené

Včerajšia návšteva obchodu má má inšpirovala k rozmýšľaniu. Zaujímalo by ma, či ten SBS -kár, čo mi chcel kontrovať občiansky, podpisoval nejaké papiere k ochrane osobných dát. Ja, ako bývalý správca siete a informatik, som podpisovala asi päť papierov kvôli ochrane dát.

Druhá zaujímavá situácia je, že starostom nechcú povedať, kto má v jeho dedine koronu. Vraj ochrana osobných dát. Smiešne, pri kontrole koľko mám rokov, keď sa chcem dostať do obchodu, lebo náhodou vyzerám mladšie, mňa môže skontrolovať ktokoľvek, kto tam pracuje a nerieši sa ochrana osobných údajov. Ale keď ide doslova o život, tam je ochrana osobných údajov dôležitejšia ako život. Ak bude chorý v karanténe a nebude ju dodržiavať, a bude ohrozovať celú dedinu to nikoho nezaujíma. A keby starosta vedel, kto je chorý, by to mohol odkontrolovať, takto vie len, že má niekoho v dedine chorého.

Na hlavu.