„Tak ja ti Karle nevím“

16. apríla 2019, nezavisla, Nezaradené

Včera som nevedela, či sa mám smiať alebo plakať. V televízii vystúpil nejaký analytik. Vyhlásil, vraj ak vláda neurobí opatrenia, tak pri zastropovani dôchodkového veku v roku 2067  bude štátny dlh vo výške 130%. Tak som si to spočítala. Do roku 2067 je 48 rokov. Tak si povedzme, ako to bolo pred 48 rokmi. Bol rok 1972, plnili sme závery 15 alebo 16 zjazdu KSČ(už si nepamätam), bola tvrdá normalizácia, všetko vlastnil štát. Plnili sa päťročné plány. Takže páni analytici majú asi vedecký guľu, keď vedia, čo bude za 48 rokov. Alebo si robia z nás srandu. Lebo ani komunisti si neodvážili dlhšie plánovať ako na päť rokov. Aby nedošlo k omylu a nezačali mi tu nadávať do komunistov, tak v 1972 som bola este žiačkou základnej školy.