Hnusný socializmus

5. februára 2018, nezavisla, Nezaradené

Celý víkend som s úctou a nehou spomínala na ten “ hnusný a zatracovaný“ socializmus. Prečo? Rozboleli ma v piatok večer zuby. Najprv to bolo len také varovné, dala som si valetolku a sa to stíšilo. V sobotu ráno to bolo ešte znesiteľné, valetolka. No poobede sa to už nedalo vydržať. A tak som si na internete zisťovala, kde je momentálne zubná pohotovosť. No aké bolo moje prekvapenie, keď som zistila, že zubná pohotovosť funguje v našom meste len do 14.00. Pamätám si, že raz som za socializmu išla s poobedňajšej služby o 22.00  na pohotovosť k zubárovi. To ma ešte zastavili policajti a šikanovali ma, lebo od bolesti som si zabudla celú kabelku s dokladmi v práci, nakoniec sa nado mnou zľutovali a ma milostivo pustili. A tak asi o 23.00 som skončila s ďalšíi ubolenými pacientami  pred pohotovosťou. A ošetrili ma !. V tomto modernom kapitalizme na teba kašlú, ako na placatý kameň.