Predstava

3. decembra 2017, nezavisla, Nezaradené

Včera som čítala, vraj nejaká „mater“ v Anglicku žiada, aby pre deti sa nedávali rozprávky o Snehulienke, Ruženke, …, lebo tam vidí sexuálny podtext, keď princ zobudí hlavnú hrdinku bozkom. Myslím, že pred internetom to bolo lepšie. Keď nejakého mentálne slabšieho napadla nejaká debilina, tak to povedal svojim priateľom, tí si pomysleli svoje a zapadlo to prachom. Teraz ju zverejní na sociálnej sieti a chytí sa toho nejaký mentálne postihnutý novinár a už osoba sa cíti dôležitá, veď už o nej vie celý svet. A tak, každá blbosť, ktorá na niekoho padne, má šancu na zverejnenie.

Tak som si  predstavila, odpusťte mi, viem, že je to debilina,  že záchranári sa budú báť podozrenia zo sexuálneho obťažovania, tak nebudú chcieť poskytovať  umelé dýchanie, preto bude musieť byť v každej  záchranke pre každú sexuálnu(rodovú) menšinu jeden záchranár. A keďže teraz už v Británii vraj uznávajú až 25 rodov,  tak som si predstavila tú sanitku a v každej 25 záchranárov. Odpusťte mi tento blog, ale nedalo mi to. Tá predstava mi pripadala veľmi zaujímavá.