Vianočný šok

15. novembra 2017, nezavisla, Nezaradené

Dnes som pri upratovaní nechala bežať reklamy v telke. Zrazu som začula Tichú noc.  Nejako skoro začínajú, pomyslela som si a otočila sa na televízor, aby som videla, kto spája svoj tovar s najkrajšou vianočnou koledou. To, čo som videla ma úplne šokovalo. V reklame sa  bili baby o nejaký tovar, akože predvianočný blázninec. Bola to reklama na internetového predajcu.  Ľudia, čo ste už úplne stratili súdnosť? Nič už nie je sväté, len aby sa predávalo. Nie som náboženský založená, isté obdobie som túto pieseň nemohla počúvať, lebo ma spájala s veľmi zlými spomienkami, ale je to pieseň, ktorá sa viaže k najkrajšiemu sviatku roka a oni ju spájajú s takou brutalitou. Ženy sa tam  boxujú, len aby získali nejakú „hovadinu“, ktorá s najväčšou pravdepodobnosťou skončí po sviatkoch v koši. Asi je to autentický záber z nejakého výpredaja v Amerike, ale spájať to s koledou?