Návrh

7. augusta 2017, nezavisla, Nezaradené

Celý víkend nám v správach ukazovali situáciu na Luníku, kde kopa odpadu a výkalov dosiahla výšku 1. poschodia. A novinári sa rozčuľovali, že to mesto nechce upratať, vraj ako môžu nechať takto žiť ľudí. Ja sa pýtam, či to vadí samým obyvateľom, lebo mne to tak pripadalo, že sú so súčasným stavom spokojní. Naši spoluobyvatelia si tú kopu  urobili sami, tým že  vyhadzujú odpad z okien. Aj to najposlednejšie zviera si nekadí pod seba, aj to zviera odíde od svojho obydlia a snaží sa to zahrabať. Najhoršie je to, že títo naši spoluobyvatelia žijú z našich daní a spoliehajú sa aj na to, že my to za nich upraceme. Veď aj v tom zhorenom dome v Žiline boli celé pivnice zatopené výkalmi a odpadom…

Čo keby sa podmienilo vyplácanie  dávok, tým, že by si museli upratovať kolo seba? Ja viem, že kolektívna vina sa nemá používať. Napriek tomu by som zaviedla, že obec môže pozastaviť dávky, celému domu, pokiaľ si nebudú držať poriadok, pretože pochybujem, že tam niekto niekedy vypátra vinníka, pretože to robia všetci.

Ja viem, že asi za tento článok nebudem v titulke, ale nedá mi to.