A rodičia, kde sú?

19. júna 2017, nezavisla, Nezaradené

Nedá mi, aby som sa nevrátila k zásahu policajtov.

Stále rozmýšľam nad tým, čo má ten 19.-ročný chlapec za rodičov. On mal  problémy s vodičákom a ešte stále mu rodičia zveria auto? Krista pána, mne by stačilo, že by raz niekto z mojich deti mal odobratý vodičák a už by si za volant nesadol, kým by nedostal rozum. 19 – rokov a 3x odobratý vodičák, to je čo za zviera, nechcem povedať, že idiot.  Moja dcéra ma 32 rokov, syn 30, ďalšia ma 20 rokov a robí si teraz vodičák. Ale celý čas, kým boli pod našou strechou, muž im vravel, aby dodržiavali predpisy, tá sekunda, čo ušetria pri rýchlej jazde, im život nezachráni. Najlepšie, keď vidíme, ze nejaký tiež vodič nás pomaly zhodí z cesty, tak riskantne predbieha a potom pred križovatkou je o dve miesta pred nami.

Je pravda pred idiotom ta neochráni ani dodržiavanie predpisov. Minule išiel idiot na náklaďáku proti nám, keby tam nebolo miesto pri krajnici a muž taký skúsený vodič, tak nás zošrotuje. Muž musel zastaviť, čo sa musel upokojiť. Bolo to v horách a bola tam 40 kvôli zákrutám a ten náklaďák išiel minimálne 90. Po takom by som sama strieľala a to som tvrdý pacifista. Mali sme plne auto deti, asi by sme to nikto neprežil, keby do nás vrazil.

Nezvyknem ľuďom nadávať, ale keď si niekto myslí, že je  rovný bohu, ma rozčuľuje.