nechápem

13. júna 2017, nezavisla, Nezaradené

Práve som sa dozvedela, že v prípade súdu, ktorí pridelil dieťa recidivistovi nepochybil nikto, lebo súd nemá právo žiadať výpis z registra trestov. Práve minulý týždeň som pozerala svoje doklady k pestúnskej starostlivosti, niečo som hľadala a našla som predvolanku k súdu ohľadom pestúnskej starostlivosti. Jedným  z dokladov, ktoré som mala predložiť súdu, bol výpis z registra trestov. Tak ako je to? V 2011 to bolo povinné a už to nie je, kto zmenil zákony? Komu vyhovovalo, aby deti z decákov sa dostali odsúdeným, pedofilom? Alebo sa mýlil ten súd, pred ktorý som išla ja, lebo žiadal odo mňa výpis z registra trestov?

Kde je pravda? Alebo je tu jedna možnosť, že ten sudca, ktorý rozhodoval v prípade recidivistu, bol „niekto“  a bolo treba uznať, že nepochybil.