Vtip

21. apríla 2017, nezavisla, Nezaradené

Včera som čítala debatu na Pravde a prečítala som si vtip, ako reakciu na situáciu okolo Korei. Približne citujem:

Vynorí sa americká ponorka v mori pri rybárovi

„Kde je Austrália,“  pýtajú sa rybára.

„Plávajte na juh,“ odpovedá rybár.

Nemachruj a ukáž rukou.

 

Tak som sa schuti zasmiala. Len jedno nechápem, ako je možné, že na každú situáciu, momentálne vznikne  spontánne  vtip, buď sa prispôsobí starý vtip alebo vznikne úplne nový.. Kto to vymýšľa? Nemyslím, že ich vymýšľajú  ľudia, ktorí sa hrajú na komikov v našich televíziách a rozprávajú vtipy, na ktorých sa smejú len oni a na povel zaplatení diváci. Tieto vtipy vznikajú medzi ľuďmi a pokiaľ  budú vznikať, tak sa ľudia budú vysmievať z politikov, z vlastnej biedy, z vlastnej slabosti. A pokiaľ sa budú smiať, tak si myslím, že ľudstvo prežije aj túto šibnutú dobu.

Ospravedlňujem sa autorovi vtipu, že som ho necitovala, ale nechce sa mi to hľadať v debate.