Včera uštvali človeka

30. apríla 2014, nezavisla, Nezaradené

Uštvali ženu, ktorá bola krásna a mala veľký talent. Kde je ľudská ohľaduplnosť, kde je rytierskosť. Čítala som aj článok, kde sa vyjadroval bulvarny novinár a priznával, že si uvedomuje, že ju zabijú. Neprajem mu nič zlé, ale verím, že Božie mlyny melú pomaly ale iste. Ja na jeho mieste by som sa strašne bála.

Z peňazí sa urobila modla, vlastniť najnovšie auto, 10 izbový dom, čo na tom, že v polovici izieb som tak raz za mesiac, najdrahší mobil, hodinky. Sem – tam niečo darujeme na chraitu, samozrejme, tak aby som v novinách. To sú dnešné „celebrity“ a mnohí sa im chcú vyrovnať. Za každú cenu. Aj za cenu straty toho, čo robí človeka človekom, straty ľudskosti.

Uštvali človeka, uštvali krásnu talentovanú ženu, teraz budú mať o čom pol roka písať a noviny budú sa predávať, veď zisk je najdôležitejší. A peniaze vraj nemôžu byť špinavé, ako sa kedysi vyjadril jeden politik a nesmrdia.

Dúfam, že sa im bude dobre spávať.